زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

تکلیف امید وحدت مشخص شد| قطعیت انتقال به تهران؟

  • کد خبر: ۱۳۰۸۳۲
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
تکلیف امید وحدت مشخص شد| قطعیت انتقال به تهران؟
جلسه تعیین‌تکلیف باشگاه پرحاشیه مشهدی دیروز در تهران برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جلسه تعیین‌تکلیف وضعیت باشگاه شهرخودرو مشهد درحالی دیروز برگزار شد که این‌بار خود فدراسیون فوتبال مستقیم وارد کارزار پرحاشیه تیم‌داری نماینده مشهد در لیگ دسته‌اول شد تا خودش به این آبروریزی تاریخی پایان دهد. جلسه‌ای که اضطرار آن برای فوتبال ایران و خراسان آن‌قدر زیاد بود که خود نایب‌رئیس دوم و رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال در آن حاضر بودند و در سوی دیگر هم مالک و مدیرعامل باشگاه و دبیر هیئت فوتبال استان در این جلسه حضور داشتند؛ جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال با مهر اضطرار زیاد برای فوتبال خراسان!

حاشیه‌های حمیداوی و رفقا

منصور قنبرزاده نایب‌رئیس دوم و رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، محمدرضا کشوری‌فرد سرپرست سازمان لیگ، فرهاد حمیداوی مالک و اسماعیل حیدرپور مدیرعامل باشگاه شهرخودرو، محسن حیدری نماینده هیئت فوتبال استان خراسان‌رضوی، سهیل مهدی مدیر مسابقات و محمدرضا کسرایی مدیر نقل‌وانتقالات، اعضای جلسه پرحاشیه دیروز بودند. جلسه‌ای که مانند همیشه با گله مندی‌های نخ‌نماشده مالک شهرخودرو و از طرفی، تشر‌های مدیران فدراسیون فوتبال همراه بود. مدیرانی که درمانده از اتفاقات مشهد از دوطرف دعوا می‌پرسیدند که چه بر سر فوتبال مشهد آمده است؟!

۲ مصوبه برای جلسه‌ای مهم

در پایان این نشست مصوب شد که باتوجه‌به حاشیه‌های رخ‌داده برای باشگاه شهرخودرو در مسیر حضور در رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال، رقابت‌های این تیم در لیگ‌یک به‌مدت حداکثر دو هفته معلق شود و در این زمان مالک باشگاه فرصت خواهد داشت که برای رفع مشکلات و تعیین وضعیت این باشگاه اقدام کند. البته در این جلسه مالک باشگاه خواستار خروج تیم از استان خراسان‌رضوی شد که سازمان لیگ موافقت اولیه خود را با این مسئله به‌شرط رعایت مقررات جاری حاکم بر باشگاه‌های کشور اعلام کرد.

فرصت دوهفته‌ای برای چه کار؟

شاید یکی از سؤالات کلیدی بعد از اعلام خروجی این جلسه آن باشد که فرهاد حمیداوی و گروه مدیریتی‌اش در مجموعه شهرخودرو در این دو هفته باید چه کار کنند؟ پاسخ روشن است. بنا بر اعلام سازمان لیگ شهرخودرو باید در این مدت ابتدا برای بازشدن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش اقدام و تکلیف بدهی‌هایش را مشخص کند. شهرخودرو تا این کار را نکند، نمی‌تواند خواستار خروج تیم از استان باشد. به‌عبارتی با تدبیر فدراسیون فوتبال، شهرخودرو دیگر نمی‌تواند با واگذاری سوری تیم به مالکی بی‌نام‌ونشان آبروی فوتبال خراسان را بازیچه خود قرار دهد.

جمله مبهم در مصوبه روشن

جمله پایانی مصوبات این جلسه که در وبگاه فدراسیون فوتبال منتشر شده، عبارت است از: «مالک باشگاه خواستار خروج تیم از استان خراسان‌رضوی شد که سازمان لیگ موافقت اولیه خود را با این مسئله به‌شرط رعایت مقررات جاری حاکم بر باشگاه‌های کشور اعلام کرد.» این جمله مبهم است، اما پرواضح است که بعد از بازشدن پنجره نقل‌وانتقالاتی شهرخودرو هم باز اجازه خروج باید از سوی هیئت فوتبال استان و اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان‌رضوی صادر شود. این دقیقا یعنی همان «شرط رعایت مقررات جاری حاکم بر باشگاه‌های کشور». مسئله‌ای که شاید دست مدیران تیم پرحاشیه را از سودجویی‌های جدید کوتاه کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->